Veel gestelde vragen

Account vragen:

Mag ik meer dan een account hebben?
Wij staan één account per persoon / huishouden toe.

Hoe kan ik inloggen in mijn account?
Log in op http://www.euro-uurtje.nl

Hoe kan ik mijn account opzeggen?
Login op uw account. Klik op Profiel. Onderaan die pagina vind u een mogelijkheid alwaar u uw gebruikersnaam en wachtwoord kunt ingeven en vervolgens uw account kunt verwijderen. Uw saldo vervalt dan en is niet meer inwisselbaar.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen nieuwsbrieven ontvang?
Uw lidmaatschap bij ons programma geeft ons het recht om van tijd tot tijd email berichten te versturen. De enige manier om deze niet te ontvangen is door uw account te verwijderen.

Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
Log in op uw account en klik op "Profiel." link. U kunt dan alle gegevens veranderen, behalve uw gebruikersnaam en Gebruikers ID.

Uit welke landen staat u leden toe?
Wij laten alleen leden uit Nederland en Belgie toe, mensen uit een ander land worden verwijderd.

Ik heb een Web-TV, kan ik mee doen?
Ja, ondanks dat sommige programma’s geen WEB-TV gebruikers toelaten, is het bij ons wel toegestaan. Onze efficiënte tracking methodes staan het WEB-TV gebruikers toe om volledig gebruik te kunnen maken van onze diensten.

Saldo:

Wanneer krijg ik een uitbetaling?
U kunt bij ons een uitbetaling aanvragen indien u € 5.00 in uw saldo heeft.

Adverteerder vragen:

Ik wil graag adverteren, waar kan ik informatie hier omtrent vinden?
U kunt op onze Advertentie pagina kijken voor de tarieven. Voor het inzien van de advertentie statistieken kunt u zich het beste aanmelden op onze site als adverteerder.

Ik heb een vraag die hier niet bij staat, wat kan ik doen?
Neem contact op en geef ons zoveel mogelijk informatie zodat we u zo spoedig mogelijk een antwoord kunnen geven.